پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261604
امروز شعار مرگ بر آمريکا پرچم يک جبهه بزرگ جهاني است
تاریخ انتشار : 1401/08/13 15:28:34
نمایش : 592
امام جمعه فارسان گفت: امروز شعار مرگ بر آمريکا پرچم يک جبهه بزرگ جهاني است. مردم دنيا با اين شعار به هم پيوند استراتژيک پيدا کرده‌اند و با ايران گره‌خورده‌اند. همه دنيا فهميده‌اند که آمريکا عهدشکن و غيرقابل اعتماد است. يک عده از روي ترس، يا علاقه شديد يا هر چيز ديگر فکر مي کنند اگر از اين شعار دست برداريم آمريکا دست از دشمني با ما مي‌کشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز روز 13 آبان است و شد نماد استکبارستيزي. آمريکا در هفتاد هشتاد سال گذشته منابع ملي را از بين برده و انواع جنايات را در حق ملت ما روا دانسته و انجام داده است. امروز نه‌تنها مردم ايران، بلکه مردم دنيا، بخصوص کشورهاي اسلامي، آمريکا را شيطان بزرگ و دشمن درجه‌يک جامعه بشري، دشمن صلح و امنيت مي‌دانند و هرچه کينه و دشمني دارند را با صداي بلند فرياد مي‌زنند که مرگ بر آمريکا.
 
وي افزود: حرکت انقلابي و همراه با اخلاق اسلامي دانشجويان پيرو خط امام در گروگان‌گيري دستاوردهاي فراواني داشت من‌جمله منزوي شدن جريان‌هاي ليبراليستي که دنبال سازش با آمريکا بودند؛ و از همه اين‌ها مهم‌تر اين بود که انقلاب دوم نشان داد ابهت ابرقدرتي آمريکا توهمي بيش نيست وهيمنه پوشالي آمريکا در جهان فرو ريخت و مردم زير سلطه  آمريکا در اقصي نقاط عالم را جرات قيام داد.
 
وي تصريح کرد: بايد خيلي راجع به اين واقعه صحبت کرد تا به‌خوبي  تبيين شود، بخصوص تحقيق عميق در اسناد لانه جاسوسي. دست هائي از همان اول نگذاشتند و سنگ‌اندازي کردند که اين اسناد به‌راحتي در دسترس قرار نگيرند. اين جهاد تبيين که اخيراً آقا فرمودند، يکي از مصاديقش همين است که تاريخ  انقلاب را نگذاريم فراموش يا توسط عده‌اي تحريف شود. ايشان تا حالا چند مرتبه تذکر داده‌اند که مضامين برگزيده کتاب هائي که دانشجويان پيرو خط امام از اسناد و مدارک جمع‌آوري کردند در کتب درسي قرار داده شود و مجدداً همين دو روز پيش فرمودند:
 
امام‌جمعه فارسان گفت: در آن هجوم اسناد فراواني از خيانت‌ها، دخالت‌ها و غارت منابع ايران به دست دولت آمريکا در رژيم ستم‌شاهي و نيز توطئه‌هاي مختلف آن‌ها عليه انقلاب اسلامي به دست آمد که با وجود تأکيد بر گنجانده شدن مضامين آن‌ها در کتاب‌هاي درسي، متأسفانه اين کار انجام‌نشده است. اميدواريم اين خواسته رهبري و مواردي ديگر از اين دست که خواسته همه دلسوزان نظام است در اين دولت تحقق عيني پيدا کند.
 
 
وي بيان داشت: استکبارستيزي دستور قرآن و روش پيغمبر و اهل‌بيت عليهم‌السلام بوده و انقلاب اسلامي درس ضد ظلم و ضد ظالم بودن را از قرآن و عترت گرفته است. چند سال که اين تفکر کم‌رنگ بود را ديديد که چگونه کشور را به ورطه سقوط رساندند.
 
حجت‌الاسلام ملک پور اظهار داشت: بله ما که ملت امام حسينيم ما که امت امام عصر و منتظر ظهور حضرتش هستيم با اسرائيل غاصب پليد کودک کش ضد اسلام و انسانيت هرگز دوست نخواهيم شد و تا محو او از صفحه روزگار که زياد طول نخواهد کشيد اين رودررويي ادامه دارد چرا با شعار مرگ بر آمريکا عده‌اي مخالف هستند؟ اثر منطقه‌اي و بين‌المللي و بلکه عمق استراتژيک ايران را مي‌توان در شعار مرگ بر آمريکا ديد.
 
وي گفت: امروز شعار مرگ بر آمريکا پرچم يک جبهه بزرگ جهاني است. مردم دنيا با اين شعار به هم پيوند استراتژيک پيدا کرده‌اند و با ايران گره‌خورده‌اند. همه دنيا فهميده‌اند که آمريکا عهدشکن و غيرقابل اعتماد است. يک عده از روي ترس، وادادگي يا علاقه شديد يا هر چيز ديگر فکر مي کنند اگر از اين شعار دست برداريم آمريکا دست از دشمني با ما مي‌کشد. تا جائي که خاطره هم درست کردند و تحليل‌هاي غلط هم به امام نسبت دادند.
 
وي تصريح کرد: درحالي‌که امام در آخرين سخنان و پيام‏هاى خود فرمودند: محکم بايستيد که آمريکا و عوامل آن در کمين شما هستند تا عزت و استقلال شما را که براى آن خون‏هاى هزاران انسان شريف نثارشده است، لگدکوب نمايند. بعد هم نسبت به آينده هشدار دادند. مي‌خواستند اين شعار از زبان مردم بيفتد تا بتوانند مسير را منحرف کنند. اين شعار تاکتيکي نيست بلکه راهبرد است.
 
 
امام‌جمعه فارسان به اغتشاشات اخير هم اشاره‌اي داشت و بيان داشت: بيانيه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درباره اغتشاشات اخير در تبيين محرز بودن نقش‌آفريني همه‌جانبه آمريکا در طراحي، اجرا و استمرار غائله، گوياي يک واقعيت مهم است. اين واقعيت، وجود رابطه ميان اغتشاشات با تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي است. آمريکايي که از زمان آغاز ناآرامي‌ها در ايران تلاش کرده با اعمال تحريم‌هاي جديد، تبليغات رسانه‌اي و موضع‌گيري‌هاي تند و غيرمتناسب به فضاي آشوب و اغتشاشات در ايران تنفس مصنوعي بدهد تلاش دارد در جلسه‌اي در شوراي امنيت روي «استفاده غيرقانوني از زور عليه معترضان» و تلاش ايران براي «ربودن يا ترور مخالفان در خارج از کشور» تمرکز کند.

وي افزود: اين خط‌ دهي آمريکا براي شوراي امنيت سازمان ملل، نشان از آن دارد که آمريکا نسبت به سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و ايادي که سال‌ها براي آن‌ها جهت به آشوب کشيدن ايران هزينه کرده نااميد شده است. مقايسه واکنش و برخورد نظام رسانه‌اي غرب با ناآرامي‌هاي لندن و اعتراضات جليقه زرد‌هاي پاريس با آشوب‌هاي داخل ايران، حاکي از اختلاف فاحش داوري و نظام استانداردهاي دوگانه است.
 
حجت‌الاسلام ملک پور در پايان گفت: انگاري اگر در کوچه و خيابان‌هاي ايران نيروهاي امنيتي هدف سوءقصد با سلاح گرم و سرد قرار گيرند يا توسط اغتشاشگران به آشوب کشيده شوند، هزينه سرکوب آزادي را داده‌اند، اما در خيابان‌هاي پاريس و لندن به وظايف و پروتکل‌هاي قانوني خود عمل کرده‌اند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html